DSC_7396.JPGDSC_4945.JPGDSC_5132.JPGDSC_7311.JPGDSC_7474.JPGDSC_1388.JPGDSC_0096.JPGDSC_2608.JPG

VZM UITZENDGROEP Rotte Jeugdtoernooi, 10 juni 2019, 2e Pinksterdag.

Door Sjoerd Keizer op 16 mei 2019, laatst gewijzigd op 24 mei 2019 15:49. 1 bijlagen

Traditiegetrouw organiseert onze vereniging op 2e Pinksterdag het
Rotte Jeugdtoernooi. Om deze dag goed te laten verlopen is jullie hulp hard nodig met op en afbouwen.
Graag aandacht voor de indeling van de teams/personen in het werkschema.

Toernooicommissie
Het toernooi wordt dit jaar georganiseerd door Colinda Vos,
Corine van der Kaaij en Ronald Vos in samenspraak en medewerking van de kantine commissie.
 
Velden
Ook dit jaar maken wij alleen gebruik van onze kunstgrasvelden en die van de hockeyvereniging HVB

Scheidsrechters
De meeste wedstrijden worden gefloten door scheidsrechters van Weidevogels.

Ouders en coaches die willen fluiten graag aanmelden op rottetoernooi@weidevogels.nl. De overige wedstrijden worden gefloten door de deelnemende verenigingen.
 
Sponsors
De hoofdsponsor van ons toernooi is wederom ook dit jaar “VZM UITZENDGROEP “ waarvoor onze hartelijke dank!
 
Programma
De indeling is te vinden op de borden naast de Weidevogels kantine en in de envelop die aan iedere vereniging is uitgereikt aan het begin van het toernooi.
Nieuw is dat de info ook te digitaal beschikbaar is op
 
WWW.TOURNIFY.NL/LIVE/WEIDEVOGELS
 
Hier kunt u alle relevante informatie vinden. Poules, Wedstrijdschema’s, standen en de te fluiten wedstrijden.
 
Werkschema toernooi
Voor het werk dat voor/op en na het toernooi moet worden gedaan, hebben wij een indeling per team gemaakt.
 
Zondag  09 juni vanaf 10.00 uur
Klusteam Ron/Jack
  • elektra aansluiten voor alle tenten, muziekwagen, wedstrijdleiding, ijskar en suikerspinmachine.
 
Zondag 09 juni vanaf 10.00 uur
Sponsorcommissie
  • Vlaggen en spandoeken ophangen

A1/A2  Coaches A1en A2 gaarne doorgeven hoeveel personen aanwezig zullen zijn
  • uitleggen van de velden o.l.v. Ronald Vos
  • vuilnisbakken legen
  • ballen en velden nummeren etc.
B1/ B2
  • kleedkamers HVB en Soccerboys evt. aanvegen en voorzien van vuilniszakken, wc papier en nummers
  • minicontainers plaatsen
 
Voor het toernooi.
 
Maandag 10 juni 07.00 uur
Kantinecommissie bouwt laatste dingen op
  • opzetten en inrichten verkooppunten

Maandag 10 juni 07:30 uur
Toernooicommissie ontvangt Geluid
  • Oomens geluid ontvangen
  • Oomens test geluid (zachtjes!)
  • Portofoons overhandigen
 
Maandag 10 juni 08.00 uur
Heren Senioren 2      2 personen gaarne namen doorgeven
  • hekken en kleedkamers openen (Weidevogels, Soccer Boys 1-8 en hockey)
  • om 8:00 parkeren deelnemers regelen op Merenweg en parking (via porto’s)
 
Maandag 10 juni 08.00 uur
Dames senioren 1     2 personen gaarne namen doorgeven
  • opbouw snoepkraam
  • uitstallen koffie, thee etc in snoepkraam
  • vullen koelkasten in de snoepkraam
Heren senioren 1       2 personen gaarne namen doorgeven
  • opbouw patat- / snackkraam
  • frituur vullen
  • leveren brood, patat, kroketten etc
  • uitstallen waren
Dames Senioren 2    2 personen gaarne namen doorgeven
  • vullen koelkast, uitzetten terras
  • aansluiten water aan- en afvoer
 
Tijdens het toernooi:
Zoals eerder vermeld zullen er jeugdwedstrijden moeten worden gefloten. De coaches, begeleiders, trainers of aanvoerders zorgen voor de verdeling van de te fluiten wedstrijden.
 
Na het toernooi:

DE VELDGROEPEN

C1 & C2 op het korfbalveld
  • palen en statieven naar het materiaalhok brengen
  • bordjes van de korven verwijderen en inleveren bij de jurywagen
  • korven naar het materiaalhok brengen
  • kliko’s van het veld meenemen naar de kantine
  • velden checken op zwerfafval en dit opruimen
B1 & B2 op de hockeyvelden
  • lijnen oprollen en op de haspels draaien
  • palen en statieven naar het materiaalhok brengen
  • bordjes van de korven verwijderen en inleveren bij de jurywagen
  • korven naar het materiaalhok brengen
  • kliko’s van het veld meenemen naar de kantine
  • velden checken op zwerfafval en dit opruimen

De veldgroepen ruimen de velden op waarvoor zij zijn aangewezen. Het is belangrijk de lijnen op de juiste haspels worden gedraaid. Alle gebruikte materialen worden opgeborgen in het materialenhok. De bordjes van de korven worden ingeleverd bij de jurywagen.
 
DE KLEEDKAMERGROEP


Ouders B1 B2     6  personen   coaches  gaarne namen doorgeven 
 
Kleedkamers korfbalveld + voetbalveld en hockeyveld
  • kleedkamers aanvegen
  • vuilnisbakken legen en nieuwe zakken er in doen
  • wc’s schoonmaken en wc papier aanvullen\

DE KANTINE GROEP (na afloop)

Ouders C1 C2    6 personen  coaches gaarne namen doorgeven
 
  • opruimen en schoonmaken snoepkraam
  • opruimen en schoonmaken patat-/snackkraam
  • koelkast schoonmaken
  • schoonmaken warmhoudapparaat
Ouders E en F  6 personen  coaches gaarne namen doorgeven
  • helpen opruimen en schoonmaken in de kantine
  • electra afsluiten voor alle tenten i.s.m. Ron, Andre en Jack van klusteam
Home Zoeken Sitemap Inloggen

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren

Help
Facebook Twitter Instagram Youtube
SponsorKliks, gratis sponsoren!